EFOP-5.2.2.-17-2017-00088 azonosítószámú „Transznacionális együttműködés Békés
megyében megnevezésű projekt” megvalósítását is segítheti egy új módszer, a generációs
fluktuációmenedzsment.
Új alapvetésre épít üzletet az Emocionális Marketing Kft. egy új módszer, a generációs
fluktuációmenedzsment alkalmazásával. Az eredetileg piackutatással foglalkozó cég két évvel
ezelőtt kapott először olyan felkérést, hogy tartsanak generációs tréninget egy vállalatnál, ami
nagy sikert aratott. Ezen felbuzdulva kezdték továbbgondolni a kérdést, és jutottak el egy
komplexebb új szolgáltatás, a tréninget, tanácsadást, egyéni igényekre szabott kutatást és
konkrét hr megoldásokat is tartalmazó módszer kidolgozásáig.
Úgy vélik: a fiatalokat nem idomítani kell, hanem figyelembe venni, hogy merőben más
alapokkal érkeznek a munkaerőpiacra, mint elődeik. A cégeknek önképükön is változtatniuk
kell, ha versenyben akarnak maradni a tehetséges, motivált, magasan képzett utánpótlásért
folyó harcban.
„A fiatalok alapjaiban gondolnak mást a sikerről, lojalitásról, sőt magukról az emberi
kapcsolatokról, mint a korábbi generációk. Nem járunk jó úton, ha zsémbeskedve folyton a
saját elvárásainkat kérjük számon egy egészen más világban szocializálódott korosztályon” –
véli Radó György, az Emocionális Marketing Kft. fluktuációmenedzsmentért felelős vezetője.
A módszerről bővebben:
https://forbes.hu/uzlet/emocionalis-marketing-munka-fiatal/